maandag 13 april 2015

Fitter na Kanker

Vandaag exact vijf jaar geleden, op 13 april 2010, kreeg ik te horen dat ik borstkanker had. Dankzij de goede, intensieve behandeling ben ik volledig genezen. De driemaandelijkse controles zijn teruggebracht tot halfjaarlijkse. De pijnlijke mammografie is geschrapt. In april krijg ik een gespreks- en 'voel'controle bij het Verbeeten Insituut. In september staat de MRI gepland. Na vijf jaar ben ik nog steeds bezig met de impact van de ziekte, signalen van mijn lichaam en terugkerende (ernstige) vermoeidheid. In het kader van een onderzoek van de Universiteit Twente en het Helen Dowling Instituut start ik vandaag, precies vijf jaar na de diagnose, met een negenweekse aandachttraining 'Fitter na Kanker' (http://www.fitternakanker.nl/).

Geen opmerkingen:

Een reactie posten